Перейти из форума на сайт.

НовостиФайловые архивы
ПоискАктивные темыТоп лист
ПравилаКто в on-line?
Вход Забыли пароль? Первый раз на этом сайте? Регистрация
Компьютерный форум Ru.Board » Компьютеры » Программы » Странные проблемы с продуктами Acronis

Модерирует : gyra, Maz

 Версия для печати • ПодписатьсяДобавить в закладки
Страницы: 1 2 3

Открыть новую тему     Написать ответ в эту тему

V0lk666

Newbie
Редактировать | Профиль | Сообщение | Цитировать | Сообщить модератору
Жаль что не слышал..
я тут вон что нашёл:
 
Hello Attila,
 
I understand the issue and will try to give you clear steps of resolution.
 
TrueImageNotify is used to provide an E-mail or Windows pop-up notification after a backup is created. So it’s not clear how it can influence scheduled backups to fail. In order to investigate the issue I would recommend you to turn off WinPopup notifications within the program. Tools -> Options -> Notifications -> Messenger (winPopUp) -> make sure that all boxes are unchecked. See if the issue persists.
 
If it’s not the case I would recommend you to update Acronis Scheduler:
 
   1. Download Acronis Scheduler, which is a special utility to update the scheduler service:
          * Windows 32/64 bit: scheduler
   2. Extract the downloaded file and run install.bat. The utility will automatically update the service;
 
See if the issue is resolved. If it is not, then please proceed with steps 3 and 4:
 
   3. Reboot the machine;
   4. Recreate the scheduled tasks.
 
I noticed you are not using the latest build 8398.  You may want to update the build, I am not certain if the issue is addressed in the new build at this point, however it is generally a good idea to be up to date. You can download the latest build from your account under registered products.
 
If the issue persists please attach Acronis error log file to your next reply.
 
Let me know if instructions are not clear for you or you need further assistance.
 
Thank you.
 
 
Добавлено:
это ответ, а вот вопрос:
Hello,
 
last few days we have a problem with the execution of scheduled tasks by "Acronis True Image Echo Enterprise Server (build 8.319)".
After restarting the server (Microsoft Windows Server 2003 R2 Enterprise Edition Service Pack 2 ) the scheduled task should be performed at the appointed time. However, the task stops and shows at the console (not in a remote session), the error message:
“TrueImageNotify.exe - "The Application failed to initialize properly (0xc0000142)...."
 
We try a repair installation and reinstallation of "Acronis True Image Echo Enterprise Server”, unfortunately without success. We also deleted the scheduled task and created them again.
 
Is anyone aware of this problem or has a solution for us?
 
Thank you very much.

Всего записей: 5 | Зарегистр. 12-03-2010 | Отправлено: 11:38 12-03-2010
V0lk666

Newbie
Редактировать | Профиль | Сообщение | Цитировать | Сообщить модератору
вроде помогло
а сервер чистый..

Всего записей: 5 | Зарегистр. 12-03-2010 | Отправлено: 10:37 15-03-2010
Открыть новую тему     Написать ответ в эту тему

Страницы: 1 2 3

Компьютерный форум Ru.Board » Компьютеры » Программы » Странные проблемы с продуктами Acronis


Реклама на форуме Ru.Board.

Powered by Ikonboard "v2.1.7b" © 2000 Ikonboard.com
Modified by Ru.B0ard
© Ru.B0ard 2000-2025

LiteCoin: LgY72v35StJhV2xbt8CpxbQ9gFY6jwZ67r

Рейтинг.ru