@namespace url("http://www.mozilla.org/keymaster/gatekeeper/there.is.only.xul"); @-moz-document url-prefix("chrome://browser/content/browser.x") { :root, #tabbrowser-tabs { --tab-min-height: 20px !important; --space-above-tabbar: 5px !important; } #TabsToolbar .toolbarbutton-1:not([type="menu-button"]), #TabsToolbar .toolbarbutton-1 > .toolbarbutton-menubutton-button, #TabsToolbar .toolbarbutton-1 > .toolbarbutton-menubutton-dropmarker { padding-top: 1px !important; padding-bottom: 1px !important; } @media (-moz-os-version: windows-win10) { .titlebar-button { padding: 8px 15px !important; } #main-window[sizemode="maximized"] .titlebar-button { padding-top: 6px !important; padding-bottom: 6px !important; } } } /* width of new tab tab */ #TabsToolbar :-moz-any(.tabs-newtab-button,#tabs-newtab-button){ min-width: 0px !important; width: 20px !important; margin-bottom: -1px !important; } /* size of new tab tabs '+' icon */ #TabsToolbar :-moz-any(.tabs-newtab-button,#tabs-newtab-button) .toolbarbutton-icon{ min-width: 0px !important; min-height: 0px !important; width: 14px !important; height: 14px !important; margin: 0px !important; margin-bottom: 0px !important; padding: 0px !important; background: unset !important; box-shadow: unset !important; } |